1. Wat moet ik doen bij gebreken aan de huurwoning?

Wanneer u ernstige gebreken aan uw woning constateert, zoals lekkage, is het van belang dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt telefonisch of via de chat. Wanneer wij uw naam, adres en de gebreken weten gaan wij het probleem zo spoedig mogelijk voor u oplossen.

Heeft u last van minder ernstige gebreken, zoals een lekkende kraan? Dan kunt u dit aangeven via het onderhoudsverzoek invullen op onze website. https://www.vestal.nl/onderhoudsverzoek/. Wanneer de schade zichtbaar is ontvangen wij graag foto’s van de schade, zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Wanneer u het onderhoudsverzoek heeft ingediend pakt de technische afdeling het zo spoedig mogelijk op.

2. Wat zijn ernstige gebreken?

Onder ernstige gebreken vallen onder andere
– Lekkage;

3.Wat zijn minder ernstige gebreken?

Onder minder ernstige gebreken vallen onder andere:
– Een lekkende kraan;

4. Hoe lang duurt het voordat er iemand komt voor de gebreken aan mijn huurwoning?

Hoe lang u op een monteur moet wachten nadat u de melding heeft gedaan bij ons is afhankelijk van de ernst van het gebrek. Bij ernstige gebreken zullen wij spoedig een deskundige langs sturen om het probleem op te lossen. Dit kan dezelfde dag nog zijn, maar uiterlijk binnen twee werkdagen. Wanneer het een minder ernstig gebrek betreft komt een deskundige binnen een week bij u langs om het probleem op te lossen.